OKAZJA - Pupil kupil marki Goliath




Pupil Kupill nie jest mistrzem prawidłowych manier i savoir vivre! Gdy bierzesz go na spacer, wszyscy słyszą, że ma problemy z trawieniem!Zakreć strzałką i solidnie ścisnij smycz.Ooops... Co to za dzwięk?Posprzątaj kupe i zdobądź żeton!Zdobądź 3 żetony by wygrać grę!Cel gry: Być pierwszym graczem, który zdobędzie 3 żetony i wygra grę.Przygotowanie:Przed każdą grą, należy nakarmić Pupila. Usuń kość z jego pyska, wsuń porcję karmy - popychając palcem, następnie umieść spowrotem kość w pysku.Upewnij się, że czerwone gumki uszczelniające kość w pysku poprawnie przylegają.Upewnij się, iż czerwone przewody łączące smycz i psa są poprawnie docisnięte - w przypadku wątpliwości poproś dorosłego o pomoc.Umieść Pupila na środku stołu, tuż pod jego ogonem umieść łopatkę.Rozgrywka:rozpoczyna gracz który ostatnio karmił Pupila.podczas swej rundy, gracz kręci ""strzałką"" tarczki losującej, nastepnie wykonuje czynność którą wskaże czarny psi nos:1 bis -> Wciśnij rączkę smyczy raz, następnie powtórz losowanie i ruch.1 -Wciśnij rączkę smyczy raz, kolej przechodzi na następnego gracza.2 -Wciśnij rączkę smyczy 2 razy, kolej przechodzi na następnego gracza.3 -Wciśnij rączkę smyczy 3 razy, kolej przechodzi na następnego gracza.Po wykonaniu czynności, twoja runda jest zakończona. Grę kontynuje gracz po lewej stronie.Pupil nie jest korzystnie wychowany! Na dowód tego... Wydaje nieraz śmieszne dzwięki podczas trawienia. Czasami możecie posiadać wrażenie, że koniec jest blisko!Gracz, który sciskał smycz podczas, gdy Kupil dokonał dzieła, zdobywa 1 żeton.Zdobywca żetonu karmi Kupila (przejrzyj "Przygotowanie"). Nową rundę początkuje gracz po jego lewej stronie.Koniec gry:Gra kończy się gdy jeden z graczy zdobędzie 3 żetony - stając się Zwycięzcą!

Podobne produkty