OKAZJA - Galakta gra talisman - kraina ognia




znaczny skarb i znaczne zagrożenie wyłania się z płonących głębin. Okrutne ifryty przybywają ze swojego podziemnego królestwa z nikczemnym zamiarem strawienia wszelkich Krain w śmiertelnym ogniu. Nie spoczną, nim każdy skrawek ziemi nie pokryje się popiołem, a każdy ich mieszkaniec, uprzednio zakuty w mosiężne kajdany, nie zostanie zagnany w ogniste czeluście. W nowym rozszerzeniu gracze otrzymują cztery nowe postacie, które będą przemierzać krainy. Niezależnie czy wcielą się w mistrzowsko władającego bronią Derwisza, wędrującą Nomadkę, władającego magią Szlachetnego Dżina czy mocną Panią Wojny, będą mogli skorzystać z ich specjalnych zdolności żeby pokonać wrogów i przejąć kontrolę nad krainą Magii i Miecza. Kraina Ognia wprowadza dodatkowo trzy nowe karty alternatywnych zakończeń, oferujących jeszcze więcej możliwości rozgrywki, w zależności od tego, czy cel jest jawny czy ukryty. Niezależnie czy gracze zdecydują się na skorzystanie z alternatywnych zakończeń czy konwencjonalną rozgrywkę, będą musieli zastosować siłę i moc swych postaci do granic ich możliwości. Płomienie Ifrytów sięgają do najdalszych zakątków krain Magii i Miecza, i jeśli gracze ich nie powstrzymają, zmienią je w popiół. W rozszerzeniu Kraina Ognia gracze znajdą ponad osiemdziesiąt nowych kart przygód, wśród których mnóstwo skupia się na zagrożeniu ze strony Ifrytów. Gracze doświadczą gorąca płomieni, reprezentowanego poprzez nową mechanikę: spalenie. Wcześniej przedmioty i przyjaciele byli odrzucani po zużyciu, jednak po nadejściu Ifrytów wszystko się zmieniło. Niektóre karty z rozszerzenia Kraina ognia zmuszają graczy do spalenia określonej ilości kart. Kiedy karta zostaje spalona, należy polikwidować ją z gry. Wraz z niszczycielskim marszem Ifrytów poprzez krainę Magii i Miecza, ich płomienie palą przedmioty, przyjaciół, zaklęcia i karty przygód, pozbawiając poszukiwaczy cennego wsparcia w ich poszukiwaniach. Jedynym sposobem na powstrzymanie niszczycielskiej potęgi jest dotarcie do wewnętrznej krainy i zdobycie Korony Władzy. Jedyne karty, jakie nie mogą zostać spopielone przez bezlitosne płomienie Ifrytów, to karty posiadające symbol odporności na ogień, jednak większość z nich powoduje jedynie kolejne efekty spalenia. Najgroźniejsze spomiędzy nich to luksusowe Ifryty – niepowstrzymani wrogowie, których jedynym celem jest uszkodzenie krainy. Wielu z nich dodatkowo ma zdolności, które będą szerzyć uszkodzenie w całych krainach Magii i Miecza. Tych bezwzględnych przeciwników należy pokonać tak szybko jak to realne, aby nie pozbawiać poszukiwaczy kart, które posiadają. Ogień Ifrytów pochłonie nie tylko karty, ale także strawi krainy. Nowe pokaźniki spalonej ziemi są umieszczane na planszy przez rozmaite efekty, a postacie, które zakończą ruch na płonących polach otrzymają obrażenia. Bezpieczne podróżowanie przez krainy to luksus, na który już nikt nie może sobie pozwolić. Ifryty mogą dodatkowo wpływać na wygląd krain także w inny sposób – umieszczając na planszy znajdujące się w tym rozszerzeniu karty terenu. Dzięki nim cmentarz może zarosnąć lasem a tawerna obrócić się w ruinę. Pomimo tego, iż karty mogą zakryć {pomocn|przydatn)e miejsca, sprytni gracze wykorzystają je do uniknięcia niebezpieczeństw. Jeśli strażnik lub portal są przykryte karta terenu, gracze mogą swobodnie przechodzić do środkowej lub wewnętrznej krainy. Rozszerzenie Kraina Ognia oferuje graczom 81 nowych kart Przygód, 19 nowych kart Zaklęć, 19 kart Terenu, 3 karty Alternatywnych Zakończeń, 4 nowe karty Poszukiwaczy wraz z plastikowymi figurkami oraz 34 żetony Spalonej ziemi, które odzwierciedlają ekspansję ifrytów w świecie Magii i Miecza. Czy jesteście w stanie ugasić ich piekielny ogień?

Podobne produkty